W razie dodatkowych pytań prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny: sklep@nana.com.pl, tel: 12 417-25-86

Rejestracja


Co mam zrobić gdy zapomniałem hasła?
W przypadku gdy zapomnimy swojego hasła, należy kliknąć w napis „nie pamiętam hasła” i podać swój adres e-mail, który był użyty w procesie rejestracji. Na podany adres wysłane zostanie nowe hasło.


Czy posiadanie loginu i hasła jest konieczne aby móc dokonywać zakupów?

Tak, posiadanie loginu i hasła jest konieczne. Nie można dokonywać zakupów bez rejestracji.


Jak dokonać rejestracji w sklepie internetowym?

Aby dokonać rejestracji w sklepie należy kliknąć napis "Zarejestruj się". W następnym kroku należy podać wszystkie wymagane dane. Po kliknięciu przycisku „Zarejestruj konto” zostanie wysłany e-mail z linkiem aktywującym.


Jak zmienić dane adresowe i dodać dane firmy?

Po zalogowaniu proszę kliknąć w napis „twoje konto”, a następnie "zmień dane w swoim profilu".  Należy pamiętać, że zmianę trzeba potwierdzić poprzez wprowadzenie starego i nowego hasła. Bez wprowadzenia tych haseł zmiany nie zostaną zapisane.



Zaufało nam już wielu klientów, firm i urzędów Gwarantujemy indywidualne podejście oraz profesjonalną obsługę